Webinar Skattemelding – få hjelpen du trenger!

Webinar Skattemelding – få hjelpen du trenger!

WEBINAR SKATTEMELDING – få hjelpen du trenger!

 

Hvem er webinaret for?

Webinaret retter seg mot deg som har et ENK, og skal levere skattemelding for første gang eller ønsker en oppdatering på regler rundt innlevering. For å få best utbytte av webinaret bør du ha registrert dine kjøp og salg før webinaret. Du bør altså ha ført alle dine bilag før webinar. Det er ikke en forutsetning at du bruker Fiken som regnskapssystem.

Hvordan fungerer webinaret?

Du vil få tilsendt en lenke i forkant av webinaret. Pålogging tar kun noen sekunder.
Webinaret starter sending kl 19:00, og du kan følge kurset samtidig som du kan stille til spørsmål til kursholder via chat. Du må følge webinaret live for å kunne bruke chat’en og stille spørsmål til kursholder.

Hva trenger jeg for å delta?

Laptop med stabil internettforbindelse og god lyd.

Får jeg opptak av webinaret?

Ja. Og, du kan se det så mange ganger du vil.

Må jeg melde meg på?

Ja, fordi det er en begrensing i antall plasser. Vi trenger din kontaktinfo for å kunne sende deg lenken til webinaret.

INNHOLD:
1. Introduksjon
2. Smarte fradrag (telefon, taxi, mat osv)
3. Årsavslutning
4. innsending
5. spørsmål

Tid: Tirsdag 14. mai kl. 19. Tar ca. 2 timer
Sted: Hvor som helst!
Gratis!

PÅMELDING WEBINAR: https://bit.ly/2JWaWyP
Begrenset antall plasser.

Webinaret presenteres av kompetansesentrene i Norge, CREO, GramArt og FIKEN

Siste nytt